Pomoc

Jeśli masz pytania dotyczące domen internetowych, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie, więcej informacji w zakładce Kontakt.

Możesz również skorzystać z poniższej pomocy. Przygotowaliśmy dla Ciebie zbiór pytań i odpowiedzi, które pozwolą Ci odnaleźć się w świecie domen internetowych.

Domeny internetowe (6)

Q:Ile trzeba czekać na rejestrację domeny internetowej?

A:

Wszystko zależy od wybranego rozszerzenia. Niektóre domeny, takie jak domeny polskie (.pl, .com.pl) czy najbardziej popularne (.eu, .com) rejestrujemy w ciągu kilkunastu minut od złożenia i opłacenia zamówienia. Są jednakże kraje jak Bułgaria (.bg), Rosja (.ru) oraz te bardziej egzotyczne, (…)

Q:Jak zarejestrować domenę internetową?

A:

Aby zarejestrować domenę internetową należy założyć konto w naszym serwisie i zalogować się na nie. Następnie za pomocą wyszukiwarki domen sprawdzić czy wybrana przez Ciebie nazwa jest dostępna. Jeśli domena jest wolna można ją dodać do koszyka. Po dodaniu wszystkich (…)

Q:Co to są wymogi i ograniczenia w rejestracjach domen internetowych?

A:

Niektóre końcówki nazw internetowych, w odróżnieniu od domen .pl, mają dodatkowe wymogi rejestracyjne i ograniczenia. Najczęściej spotykanymi wymogami są: Wymóg dodania domeny do serwerów DNS przed rejestracją/delegacją domeny (czytaj więcej o serwerach DNS) Wymóg posiadania znaku towarowego odpowiadającego nazwie domeny Wymóg (…)

Q:Serwery DNS, co to takiego?

A:

Serwery DNS są niezbędne do prawidłowego działania każdej domeny. To one mówią domenie na jakim serwerze (hostingu) znajdują się Twoje strony www oraz poczta e-mail. Podczas rejestracji każdej domeny w naszym serwisie należy wpisać jej serwery DNS. Jeśli nie wiesz (…)

Q:Czym jest Lokalny Agent?

A:

Niektóre kraje przy rejestracji domen internetowych, w odróżnieniu od Polski, stawiają dodatkowe wymogi aplikantom. czytaj więcej na temat wymogów rejestracyjnych Dzięki naszej usłudze zwanej Lokalnym Agentem (znane również jako Lokalne Proxy lub Trust) pozwalamy aplikantom spełnić te wymogi i pomyślnie zarejestrować (…)

Q:Aktualizacje danych, cesje, transfery i kody AuthInfo

A:

Aktualizacja danych Aby zaktualizować dane do faktur lub dane firmy w rejestrze (owner update) należy wysłać nam odpowiednie zgłoszenie aktualizacyjne. 1) dane do faktur można je zaktualizować bezpośrednio w swoim Profilu pod linkiem https://intername.pl/konto/profil/ W przypadku chęci zmiany typu konta, (…)

Faktury, płatności, nasz system (5)

Q:Czy mogę otrzymać fakturę pro-forma?

A:

Obecnie faktury pro-forma są przez nasz system wysyłane automatycznie do wszystkich zamawianych usług. Jeśli jednak z jakiegoś powodu faktura pro-forma nie dotarła, zawsze można nas o nią poprosić drogą mailową. Oczywiście, wystarczy, że podczas składania zamówienia w Uwagach do zamówienia (…)

Q:Kiedy otrzymam fakturę Vat?

A:

Faktury Vat wystawiane są na koniec miesiąca rozliczeniowego. Fakturę otrzymasz drogą mailową. Będą na niej wyszczególnione wszystkie wykonane dla Państwa usługi i ich koszt z danego miesiąca. Jeśli życzysz sobie otrzymać fakturę wcześniej, skontaktuj się z nami.

Q:Jak dokonać płatności za wybrane domeny lub usługi?

A:

Przy każdym złożonym zamówieniu otrzymasz od nas e-mail systemowy z informacjami o wybranym sposobie płatności. Dostępne metody to: Płatność poprzez płatności online Natychmiastowej płatności możesz dokonać online dzięki systemowi Przelewy24 (PayPro S.A.). Obsługujemy praktycznie wszystkie systemy bankowe w Polsce (w (…)

Q:Jak działa automatyczne odnawianie?

A:

Dla każdej zarejestrowanej u nas domeny oraz wybranych usług domyślnie jest włączona opcja ich automatycznego odnawiania (opcję można wyłączyć dla każdej domeny z listy domen lub wybranej usługi z listy usług na koncie Użytkownika). Na 7 dni przed terminem płatności (…)

Q:Jak zmienić hasło do konta?

A:

Zmiana hasła do swojego konta w Intername jest prostą procedurą, którą wykonasz w kilku łatwych krokach. Aby zmienić hasło należy wpierw upewnić się, że nie jest się zalogowanym. Jeśli jesteś zalogowany i w prawym górnym rogu strony wyświetla się Twój (…)

Hosting, nasze serwery (2)

Q:Ustawienia klienta poczty

A:

Webmail – poczta przez www Do każdego hostingu oferujemy darmowe klienty poczty przez www. Dostęp do nich można uzyskać z każdego miejsca na świecie poprzez dowolną przeglądarkę www pod adresem: https://s31.bptech.pl/roundcube/ https://s32.bptech.pl/roundcube/ https://s33.bptech.pl/roundcube/ https://s34.bptech.pl/roundcube/ https://s35.bptech.pl/roundcube/ oraz poprzez indywidualne adresy dla (…)

Q:Jak zarządzać hostingiem (panel Direct Admin)?

A:

Do każdego założonego u nas konta hostingowego otrzymasz dostęp do panelu Direct Admin oraz serwera FTP. Bezpieczne logowanie do panelu jest pod portem 2223 i znajduje się odpowiednio pod następującymi adresami: s31 => https://s31.bptech.pl:2223 s32 => https://s32.bptech.pl:2223 s33 => https://s33.bptech.pl:2223 (…)



Wykryliśmy użycie narzędzia do automatycznego tłumaczenia stronyKorzystanie z narzędzi tego typu może negatywnie wpłynąć na działanie naszego serwisu. Upewnij się, że służy ono jedynie do zapoznania się z treściami w obcym Ci języku, a podczas wykonywania jakichkolwiek akcji w serwisie automatyczne tłumaczenie jest wyłączone. Nasz serwis jest dostępny w języku angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim, hiszpańskim, portugalskim, rumuńskim oraz polskim. Zamknij to okno

Ciasteczka

Przeglądając intername.pl wiedz, że używamy plików cookies. Sprawdź naszą politykę prywatności

DobrzeCiasteczka